[Hebrew] - מלחמת 100 השנים הבאות

Written by:
ערן ניצן
Narrated by:
ערן ניצן

Unabridged Audiobook

Ratings
Book
Narrator
Release Date
January 2023
Duration
5 hours 47 minutes
Summary
מה עומד מאחורי מרבית המאבקים בזירות הכלכלה העולמיות, בזירות הגיאו-פוליטיות, הטכנולוגיות והצבאיות בימינו? התשובה היא המאבק המתפתח בין ארצות הברית לבין סין.

זהו הסיפור הגדול ביותר של ימינו – מערכת היחסים הסבוכה והמתוחה בין סין, מעצמה חדשה-ישנה הזורחת מחדש על במת העולם, וארצות הברית, מעצמת-על הנאלצת להגן על מעמדה.

זהו איננו מאבק השמור לדיונים תיאורטיים ולפקולטות מדעי המדינה. הביטו סביבכם. כמעט כל אספקט בחיינו מושפע מזירה זו. אקלים ונשק אטומי, הכלכלה העולמית ותנועות הסחר, השווקים הפיננסיים, ההתפתחויות הטכנולוגיות, סוגיות של פרטיות וחופש ביטוי – כל אלו ועוד הם חלקים בפאזל אחד גדול שתמונתו מתארת את המתח ההולך ומתעצם בין שתי המעצמות.

הספר מלחמת 100 השנים הבאות מאפשר לקורא לצלול לזירות השונות בתחומי הכלכלה, הפוליטיקה והביטחון המבעבעות כבר כיום כתוצאה מההתנגשות ההולכת וקרבה בין המעצמה שמבקשת לתפוס מחדש את מקומה בעולם, לבין זו המנסה להגן על מעמדה שעד לאחרונה נראה היה בלתי מנוצח.
הקריאה בספר פוקח עיניים ומרתק זה תבהיר לנו עד כמה דרך החיים המערבית, הליברלית, הקפיטליסטית שאנו כולנו תוצריה ובה הורגלנו מאז סיום מלחמת העולם השנייה, עלולה בקרוב להשתנות.
1 book added to cart
Subtotal
$10.99
View Cart